Olemme aiemmin puhuneet tuosta vuosikokouksesta 2021 toivoa pandemian vuoksi, ja Ruotsin Kennelliiton suositusten mukaan oli myös mahdollista.

Mutta nyt Ruotsin hirvikoiraklubi haluaa meidän vuosittaisen kokouksen uusien tulevien metsästystestisääntöjen vuoksi 2022. Meidän on äänestettävä tästä asiasta ensin vuosikokouksessamme ja myöhemmin teemme päätöksen Ruotsin hirvikoiraklubille vuosikokous huhtikuussa.

Vuotuinen tapaamisemme on digitaalinen 3/3 klo 7 iltapäivällä.:00. Saamme sen ruotsalaisen hirvikoiraklubin avulla, kokous on ohi Zoomaus, joka on digitaalinen kokousohjelma. Tämä ohjelma on ladattava tietokoneellesi tai älypuhelimeesi / iPadiin. Jokaisen, joka haluaa liittyä, on rekisteröidyttävä viimeistään 24/2-2021.

Kirjaudu osoitteeseen hagets@telia.com tai arlundmark@telia.com

Toivomme, että mahdollisimman moni liittyy, ja että me saada hyvä vuosikokous. Esityslista lähetetään myöhemmin. Ja suora linkki tulee myös myöhemmin.

Jäsenet. Olemme menettäneet paljon jäseniä viime vuosina. Nyt haluamme kehottaa kaikkia, jotka ovat olleet jäseninä tai unohtaneet maksaa tänä vuonna, tekemään niin. Meillä on alhainen jäsenmaksu, 250Ruotsin kruunu ja 50 kruunun perhe. Postgiro. 48 40 54-2.

OBS !!! Sinun on kirjoitettava nimesi sähköpostiosoitteella, jotta voimme vahvistaa jäsenyytesi, eikö sinulla ole sähköpostia, kirjoita matkapuhelinnumero.

Tulemme tänä vuonna arpajaiset säännöllisin väliajoin sinulle hyvät palkinnot, joten tule mukaan.

Puheenjohtaja Anders Lundmark