5/3 2022

Tämän jälkeen saat tiedot sekä yhteyslinkin ilmoituksessa annettuun sähköpostiin!

Pandemiatilanteen lisääntyneen tartunnan leviämisen ja sekä SKK:n että kansanterveysviraston tiukempien rajoitusten vuoksi Västerbottenin hallitus on päättänyt olla pitämättä fyysistä vuosikokousta 5 Mars 14:00  2022.

Pandemiatilanteen lisääntyneen tartunnan leviämisen ja sekä SKK:n että kansanterveysviraston tiukempien rajoitusten vuoksi Västerbottenin hallitus on päättänyt olla pitämättä fyysistä vuosikokousta:
Pandemiatilanteen lisääntyneen tartunnan leviämisen ja sekä SKK:n että kansanterveysviraston tiukempien rajoitusten vuoksi Västerbottenin hallitus on päättänyt olla pitämättä fyysistä vuosikokoustaPandemiatilanteen lisääntyneen tartunnan leviämisen ja sekä SKK:n että kansanterveysviraston tiukempien rajoitusten vuoksi Västerbottenin hallitus on päättänyt olla pitämättä fyysistä vuosikokousta 3 Mars 2022. Pandemiatilanteen lisääntyneen tartunnan leviämisen ja sekä SKK:n että kansanterveysviraston tiukempien rajoitusten vuoksi Västerbottenin hallitus on päättänyt olla pitämättä fyysistä vuosikokousta ,Pandemiatilanteen lisääntyneen tartunnan leviämisen ja sekä SKK:n että kansanterveysviraston tiukempien rajoitusten vuoksi Västerbottenin hallitus on päättänyt olla pitämättä fyysistä vuosikokousta.

Tämän jälkeen saat tiedot sekä yhteyslinkin ilmoituksessa annettuun sähköpostiin:

Tämän jälkeen saat tiedot sekä yhteyslinkin ilmoituksessa annettuun sähköpostiin 20 Tämän jälkeen saat tiedot sekä yhteyslinkin ilmoituksessa annettuun sähköpostiin.

Välkommna!